24. 8. 2022, 12:35 | Vir: STA

Nov seznam športnih televizijskih prenosov? United Media pozdravlja pobudo

Bobo

V družbi United Media, v okviru katere posluje program Sportklub, zagotavljajo, da so že doslej naredili vse, da bi bili programi Sportkluba pod enakimi pogoji na voljo vsem operaterjem, a so vsi z izjemo Telemacha sklenitev pogodbe zavrnili.

Kot so danes sporočili iz United Media, je informacija, da bo vlada v kratkem sprejela odločitev in razširila seznam športnih tekmovanj, ki morajo biti dostopna 75 odstotkom prebivalcev Slovenije, znak, da želijo pristojni organi urediti področje medijske zakonodaje, ki ostaja neurejeno že šest let. To v družbi pozdravljajo in napovedujejo, da bodo morebitne zakonodajne spremembe spoštovali.

V United Media predvidevajo, kot so zapisali, da je želja po spreminjanju medijske zakonodaje med drugim posledica razprav ob prenosih kvalifikacijskih tekem za svetovno košarkarsko prvenstvo, ki jih je že pred več leti odkupila družba United Media. Hkrati pa opozarjajo, da imajo nekatere pravice plačane že za več let vnaprej in z njimi razpolagajo skladno z obstoječim zakonom.

Bobo

"Morebitne spremembe zakonodaje in nove določbe pri tem ne morejo imeti retroaktivnega učinka. Za nazaj bi ostali medijski ponudniki lahko kvečjemu odkupili pravice po cenah, ki so jih za nakup plačali v United Medii, z dodatkom zamudnih obresti," so opozorili.

Spomnili so, da so vsem kabelskim operaterjem v Sloveniji ponudili sklenitev pogodbe, po kateri bi bili programi Sportkluba pod enakimi pogoji na voljo vsem, a so ti, razen Telemacha to zavrnili. Kot pravi generalna direktorica United Media Aleksandra Subotić, so se ves čas trudili, da bi bila ponudba korektna in bi lahko vsi državljani Slovenije, ne glede na to, katerega operaterja imajo, spremljali športne vsebine, ki jih ponuja Sportklub.

"Operaterji Telekom Slovenija, A1 in T2 so izključili programe Sportkluba iz svojih programskih ponudb, kljub temu da smo ves čas želeli nadaljevati sodelovanje z njimi. Naše ponudbe niso sprejeli niti tedaj, ko smo jo znižali za dodatnih skoraj 40 odstotkov. Kot razlog navajajo, da imajo v svojih shemah dovolj športnih vsebin drugih ponudnikov," je dejala Subotićeva in nad odzivom operaterjev izrazila presenečenje, saj je, kot je poudarila, med slovenskimi gledalci veliko zanimanja za spremljanje tekem slovenskega športa, česar se očitno zaveda tudi vlada.

Ponudba United Media operaterjem za vključitev programov Sportkluba v njihove sheme je sicer še vedno na mizi, poudarjajo v družbi. Ponujajo možnost, da se paket 11 HD programov Sportkluba uvrsti v njihove programske sheme po ceni od 1,5 evra na mesec, namesto dosedanje cene 2,44 evra. Promocijska ponudba velja do 30. septembra, so spomnili.

Po besedah Subotićeve se bo do konca septembra jasno pokazalo, "komu je dejansko v interesu športne vsebine pripeljati do čim širšega kroga slovenskih gledalcev in komu ne".

Bobo

Programi Sportkluba so sicer po pojasnilih United Media vključeni v televizijske ponudbe večine lokalnih kabelskih operaterjev po Sloveniji, satelitske televizije in nacionalnega kabelskega operaterja Telemach. Prav tako so sestavni del televizijske ponudbe na spletni platformi EON TV. "Preko vseh teh platform so programi Sportklub na voljo 99 odstotkom vseh prebivalcev Slovenije," poudarjajo v družbi.

Vlada bi lahko sicer po napovedi do konca meseca sprejela in v uradnem listu objavila nov seznam pomembnejših dogodkov za televizijski prenos, na podlagi katerega bi lahko po več letih najpomembnejše športne dogodke brez dodatnega plačila gledala večina prebivalcev Slovenije.

Po objavi novega seznama v uradnem listu bo tako večina slovenskega gledalstva lahko spremljala televizijske prenose pomembnejših športnih dogodkov in tekmovanj. Zdaj je namreč večina v okviru rednih programskih shem telekomunikacijskih operaterjev, katerih naročniki so, ostala brez prenosov nekaterih pomembnih dogodkov, na primer tekem košarkarjev v kvalifikacijah za svetovno prvenstvo. Telemach, ki predvaja programe Sportkluba, namreč po izračunih Akosa dosega 31-odstotno pokritost prebivalstva.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.