A. B. | 6. 10. 2022, 21:38

Pregovarjanje in prazne obljube: kupec ogorčen nad delovanjem slovenskega podjetja

Profimedia/fotomontaža

Naročil je pohištvo, a nanj čakal več mesecev. Podjetje na njegove prošnje po pomoči z dobavo blaga ni bilo odzivno. 

Eden izmed kupcev je v spletni trgovini s pohištvom Yes pohištva preko spleta spleta naročil pohištvo, a je šlo že po izvedbi plačila po njegovih besedah vse po zlu. Ne glede na sicer razmeroma nizke cene glede na trenutne cene po drugih tovrstnih trgovinah, si sam želi, da naročila ne bi nikoli izvedel, poročajo na mediju Lokalec.si.

Plačal je pohištvo, a naročila ni prejel

Po oddanem naročilu na spletu in opravljeni transakciji je kupec čakal na potrditev naročila, a tega ni nikoli prejel. Odločil se je vstopiti v kontakt s podjetjem, a po več telefonskih klicih in spletnemu dopisovanju po mesecu dni tega še zmeraj ni prejel. 

Kljub trudu še zmeraj ni prejel izdelkov, vrniti mu nočejo niti denarja. 

Sam je tudi povedal, da je nad praznimi obljubami, neodzivnostjo in tem, da naročenega pohiptva še zmeraj ni prejel, izjemno razočaran. A izgleda tovrstne izkušnje ni imel le on. 

Vrsta podobnih izkušenj, kupci razočarani 

Pobrskali smo po spletu in med ocenami trgovine na Googlu našli večinoma pozitivne odzive na omenjeno pohištvo. Hvalijo njihovo odzivnost, prijaznost in se sklicujejo na odličen izgled pohištva. 

Čeprav se prvih nekaj komentarjev bere kot pravljica, med njimi najdemo tudi izjemno nezadovoljne kupce. 

Ena izmed uporabnic je zapisala:"Katastrofa od pohištva, da o času dobave in reklamacija ne govorim. Tako razočarana. Ne priporočam," in ob tem priložila fotografije poškodovanega pohištva. 

Uporabnica je zapisala, da je prejela poškodovano pohištvo.

Uporabnica je zapisala, da je prejela poškodovano pohištvo.

Google ocene/S.K.

Temu mnenju se je pridružil tudi uporabnik V.P. Ta je pohištvo imenoval kot "papirnato" in se zgražal nad dostavo in čakanjem nanjo. Kot je pojasnil je na kose čakal več kot 3 tedne. "Drznejo si te celo poklicati, če jim prideš pomagati z nošenjem pohištva v stanovanje. Na koncu omaro pustijo pred stanovanjem," je dodal in zaključil: "Nikoli več." Mnogi so tudi poudarili, da izdelke odpošljejo brez navodil.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.