A. B. | 20. 2. 2023, 16:45

So citati "ni prava zate" ujeli vašo pozornost? Končno imamo odgovor, kaj se skriva za plakati

Facebook/re:do

Ste vedeli, da lahko telefonsko številko sestavite iz svojih najljubših številk? Vemo, kako. Hkrati se lahko znebite naročnine in vezave. Digitalne SIM kartice: nekaj, kar se je morda še nedavno zdelo skoraj kot sanje, je danes resničnost. Je res tako preprosto? 

V Sloveniji je začel delovati nov digitalni ponudnik z imenom re:do, pod okriljem skupine A1. Predstavljajo se kot tehnološko napreden digitalni ponudnik, ki po besedah direktorja re:do llijana Dimitrova "omogoča popolno svobodo in transparentnost pri delovanju." Njihov slogan pravi: "V tvojih rokah."

"Trendi v svetu kažejo, da se digitalni svet, ki nas vse bolj obkroža, izjemno hitro spreminja, kar pa vpliva tudi na to, kako bomo kot družba v njem delovali v prihodnje," je na novinarski konferenci pojasnil Alexander Kuchar, direktor za tehnologijo in poslovni razvoj v Skupini A1.

Uredništvo

"Jasno je, da si uporabniki mobilne telefonije želijo urediti svojo naročnino v najkrajšem možnem času, brez čakanja na prostega operaterja v klicnem centru ali brez obiska poslovalnice - torej, na čim bolj enostaven in razumljiv način, s čim manj obveznostmi in s čim več svobode," je še dodal.

Zato so si zastavili cilj slovenskemu trgu in predvsem 'digitalcem', ki vse svoje storitve opravljajo prek spleta, ponuditi čim več, za čim manj, kot razlagajo sami. Po raziskavah Skupine A1 naj bi bili prav Slovenci izjemno digitalno vešči, zato so se odločili ta projekt sprva ustvariti pri nas. 

A kaj to zares pomeni? Kaj ponujajo? In kako lahko brez vezave za 15 evrov na mesec s telefonom počnete skoraj karkoli vam poželi srce? 

Kaj je re:do in kako deluje?

Slovenski telekomunikacijski trg je konkurenčen, monopol nekaterih mobilnih omrežij je jasen, kako torej prodreti na trgu, ki naj bi ponujal vse, kar uporabniki dejansko potrebujejo? Z novostmi, ki so se še le pred nekaj leti zdele nedosegljive. Tovrsten primer je brezplačen preizkus, z možnostjo lastne izbire telefonske številke, vključitvijo neodvisno in brez pogodb kar prek mobilne aplikacije, z neomejenimi klici in neomejenimi podatki, predvsem pa z digitalnim pristopom – nič več čakanja na pomoč prek telefona ali v živo v prodajalni. 

Alexander Kuchar, Iliyan Dimitrov in Matjaž Klipšteter.

Alexander Kuchar, Iliyan Dimitrov in Matjaž Klipšteter.

Žiga Živulović jr./BOBO

Kako poteka povezovanje z njihovo storitvijo? S prenosom aplikacije (na voljo za Android in iOS) v nekaj minutah ustvarite svoj račun, po želji izkoristite 14-dnevni brezplačni preizkus in, če te storitve morda ne potrebujete več, zelo enostavno to tudi prekinete, brez kakršnih koli dodatnih stroškov. V času 14-dnevnega brezplačnega preizkusa je uporabnikom na voljo 10 GB prenosa podatkov, 200 minut pogovorov in 200 sporočil, sicer pa bodo vsem uporabnikom re:do na voljo neomejeni klici, neomejena sporočila ter neomejen prenos podatkov, pojasnjujejo. Za gostovanje v območju EU/EA vam je omogočeno tudi brezplačno opravljanje klicev, brezplačno pošiljanje sporočil in 14 GB mesečnega prenosa podatkov. 

Namig: tisti, ki povabite še svoje prijatelje in družinske člane, si z vsakim novim članom prislužite en mesec brezplačne naročnine. 

Od digitalne SIM kartice do poljubne telefonske številke 

Uporabniki re: do lahko izbirajo med eSIM, ki omogoča takojšnjo uporabo, ali fizično SIM kartico, ki jo lahko naročite po pošti ali kupite na prodajnih mesti družb Petrol in OMV. V aplikacijo dodate svojo plačilno ali kreditno kartico, storitev plačate v naprej, plačila pa so samodejna.

Ste že slišali za možnost, da si lahko tudi svojo telefonsko številko izberete sami? V aplikaciji lahko vnesete od 2 do 5 številk po svojem izboru, re:do bo sestavil nekaj možnih kombinacij mobilnih številk, izbrali pa boste lahko tisto, ki vam je najbolj po godu. Če želite, lahko seveda ohranite svojo dosedanjo telefonsko številko ali pa se poigrate in si ustvarite popolnoma unikatno. 

Žiga Živulović jr./BOBO

Ustvarjalci novega digitalnega ponudnika pravijo, da si želijo skupaj z uporabniki izboljševati vse "luknje", s čimer si želijo postati še boljši. "Nenehno si prizadevamo prisluhniti željam re:do skupnosti, in nato nove rešitve dodati v re:do aplikaciji. Našo ponudbo in poslovni model zato ves čas prilagajamo, da bi resnično izpolnili zahteve naših uporabnikov. Verjamemo, da bomo le s preoblikovanjem in prilagajanjem novemu gospodarskemu in industrijskemu okolju lahko igrali ključno vlogo v prihodnosti," je razložil Dimitrov. Pri tem predvsem izpostavlja mlade, pragmatične uporabnike, ki želijo vse imeti na dosegu rok. 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord