24. 8. 2023, 20:54 | Vir: STA

Mladim v zameno za tetovažo nudijo brezplačen javni prevoz

Profimedia/fotomontaža

Nudijo brezplačen prevoz za eno leto ... ampak obstaja majhen trik. 

Avstrijsko podjetje One Mobility je tistim, ki si naredijo tetovažo z napisom Klimaticket (podnebna vozovnica), ponudilo brezplačen javni prevoz za eno leto. Avstrijska ministrica za podnebje iz stranke Zelenih Leonore Gewessler je podprla to promocijsko kampanjo, ki je na družbenih omrežjih naletela na številne kritike.

Gewessler je prejšnji četrtek omenjeno kampanjo promovirala na glasbenem festivalu Frequency v mestu St Pölten. Ob tem je pokazala svojo začasno tetovažo z napisom "Gewessler prevzema pobudo" in vztrajala, da je takšna promocijska kampanja neproblematična.

Avstrijska ministrica za podnebje Leonore Gewessler.

Avstrijska ministrica za podnebje Leonore Gewessler.

Profimedia

Obiskovalce festivala so organizatorji kampanje iz podjetja One Mobility povabili, da si vtetovirajo napis "Klimaticket" v zameno za eno leto brezplačne uporabe javnega prevoza po vsej državi. Povedali so, da si je to poletje tetovažo v zameno za brezplačno vozovnico doslej naredilo šest ljudi. Poleg tega so bile na voljo tudi začasne tetovaže in drugi motivi, povezani z javnim prevozom, trajnostnim razvojem in podnebjem.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KlimaTicket (@klimaticket)

Letno vozovnico z imenom Klimaticket je mogoče uporabljati v skoraj vseh javnih prevoznih sredstvih po vsej Avstriji. Stane 1095 evrov, pri čemer so mladim, starejšim in invalidom na voljo dodatne subvencije, trenutno pa jo ima približno 245 tisoč ljudi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kleine Zeitung Next (aka. Futter) (@kleinezeitungnext)

Kampanja naletela na številne kritike

Kampanja je sicer naletela na kritike več avstrijskih poslancev in uporabnikov družbenih omrežij, ki so menili, da spodbuja neodgovorno vedenje mladih. Kritiki so Gewesslerjevo obtožili tudi, da "mlade in njihovo kožo izkorišča za oglaševanje svojih politik".

Poslanka avstrijske liberalne stranke Neos Henrike Brandstötter je dejala, da "ponujanje denarja za tovrstno oglaševanje s pomočjo tetovaž razkriva nesprejemljive poglede ministrice avstrijske vlade".

Gewesslerjeva pa je v odzivu na kritike povedala, da je bila kampanja "izvedena z veliko skrbnostjo". Poudarila je, da tetovaže ponujajo le polnoletnim osebam, večina ljudi, ki so sodelovali v kampanji, pa je po njenih besedah že imela več tetovaž.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord