Vse jim gre narobe ...
Forever 21 je nekoč veljala za eno najbolj priljubljenih blagovnih znamk v svetu hitre mode. Znana je bila po dostopnih cenah in trendovskih oblačilih. Blagovna znamka je bila ustanovljena leta 1984 v Los Angelesu, kjer je začela kot majhna trgovina z oblačili. Sčasoma je postala globalni fenomen, ki je pritegnil mlajše generacije, predvsem najstnike in mlade odrasle, ki so želeli slediti modnim trendom brez prevelikih stroškov.
41 let po ustanovitvi pa je podjetje vložilo zahtevo za stečaj. 1. maja je bilo zaprtih že vseh 354 trgovin v ZDA. Trgovine zunaj ZDA naj bi še naprej obratovale, poroča USA Today. Kljub temu pa so prenehale sprejemati darilne kartice, vračila in menjave.
Forever 21 je že drugič (prvič leta 2019) vložil zahtevo za stečaj zaradi konkurenčnosti s tujimi podjetji za hitro modo (Temu in Shein), naraščajočih stroškov, gospodarskih izzivov in spreminjajočih se potrošniških trendov. Zgodovinsko povečanje stopnje inflacije, ki se je začelo leta 2021, je povzročilo znatno povečanje stroškov poslovanja, vključno s stroški zalog, distribucije, prevoza in plač zaposlenih. Podjetje je prizadelo tudi povišanje carin predsednika Donalda Trumpa na kitajski uvoz v ZDA.
"Maloprodaja se spreminja in kot mnoge blagovne znamke, Forever 21 prilagaja svoje poslovanje, da doseže pravo ravnotežje med trgovinami, spletno prodajo in veleprodajo," je povedal njihov predstavnik Jarrod Weber.