Ponudba je res pestra in verjetno bodo številni našli nekaj, kar so si že lep čas želeli.
Čeprav se zdi, da so božično-novoletni prazniki še daleč, se trgovcem očitno ne zdi tako. V nekaterih trgovinah z dekorativnimi izdelki je tako že mogoče najti okraske in druge dodatke za dom - in med njimi je tudi priljubljeni in nizkocenovni trgovec Pepco.
Že zdaj, konec oktobra, so namreč predstavili svojo letošnjo božično kolekcijo z naslovom Narava, ki prinaša elegantne okraske in dodatke za dom, navdihnjene z zimskimi pokrajinami. Kolekcijo zaznamujejo naravni toni in materiali, kot so keramika, steklo in tekstil, medtem ko motivi božičnega duha ustvarjajo toplo vzdušje in občutek domačnosti.
Ponudba vključuje raznovrstne izdelke, od keramičnih posod s prazničnimi motivi (posode, sklede), do steklenih čajnikov in kozarcev s tipičnimi božičnimi vzorci. Na voljo so tudi klasične skodelice, ki v vsakdan vnašajo pridih prazničnega vzdušja. Za dodatno praznično vzdušje poskrbijo LED svečniki, svetlobne verige, dišeče sveče, okrasne LED hišice, gozdni škratje ... Okrasne figurice za jelko, kot so veverice, zvezdice in tradicionalne kroglice, še dodatno vnesejo praznično magijo v vsak kotiček doma. Cene so dostopne, tako da bo vsak našel nekaj zase.
Preberite še:
- Pri nas zelo priljubljena diskontna veriga zdaj sporočila to slabo novico: 500 ljudi bodo pognali na cesto!
- V trgovini Pepco smo našli nekaj, kar je v vsakem domu nepogrešljivo - in to za zelo nizko ceno (poleg tega pa so izdelki res lepi)
- Radi nakupujete v Avstriji? Pozor, priljubljeno trgovino z nizkimi cenami zapirajo
Sicer pa je v juliju v Nemčiji veliko zaskrbljenosti povzročila novica, da je Pepco insolventen. Nedavno pa so nemški mediji poročali, da bodo nekatere poslovalnice zaprli. Tako je Pepco napovedal, da bodo do konca januarja zaprli 28 trgovin, poroča Fenix Magazin. Pred zaprtjem bodo sledile razprodaje. 36 trgovin bo ostalo odprtih. Sicer ima Pepco 4000 trgovin v 18 državah s 30.000 zaposlenimi. Pred dvema letoma je podjetje napovedalo svoj dolgoročni cilj, da v Nemčiji odpre do 2000 trgovin, a se je (žal) zgodilo drugače.