23. 2. 2021, 12:00 | Promocijska objava

Kar 25 % višja plača v zadnjih dveh letih - tudi to se dogaja v Sloveniji!

Promocijsko gradivo

Pri HOFERju so s 1. januarjem sodelavkam in sodelavcem ponovno povišali plače in tudi letos zabeležili enega najvišjih dvigov v zgodovini podjetja. 

Pri HOFERju so s 1. januarjem svojim sodelavkam in sodelavcem ponovno povišali plače. Po lanskoletnem rekordnem dvigu plač - takrat so bili zaposleni v prodaji in logistiki deležni kar 18-% povišanja - so tudi letos pri podjetju zabeležili enega najvišjih dvigov v zgodovini podjetja. Tokrat so plače v logistiki in prodaji v povprečju povišali za dodatnih 7 %. HOFERjeva prodajalka oz. prodajalec za 40 ur/teden prejme 1712 evrov bruto, s čimer njihova plača slovensko minimalno plačo (letos 1024,24 evrov) presega za 67 %. V dveh letih se je tako plačilo HOFERjeve prodajalke oz. prodajalca povišalo za kar 25 %.

Minimalna plača 1024,24 evrov, HOFERjeva pa kar 1284 evrov in to za četrtino krajši delovnik

Zaposleni v prodaji za delo 30ur/teden v najvišjem plačilnem razredu prejme plačilo 1284 evrov bruto, kar za 25,4 % presega slovensko minimalno plačo za 40ur/teden. Tako za četrtino krajši delavnik prejmejo četrtino višje plačilo.

Prodajalke in prodajalci za 40 ur/teden v najvišjem plačilnem razredu prejmejo 1712 evrov bruto, s čimer njihovo plačilo slovensko minimalno plačo presega za kar 67 %.

Polni regres 1700 evrov

Tudi letos bo HOFERjeve zaposlene junija razveselil regres v vrednosti 1700 evrov (za polni delovni čas), pripada pa jim tudi:

·        najvišje zakonsko določeno nadomestilo za prehrano (6,12 evrov/dan),

·        maksimalno neobdavčeno povračilo stroškov za prevoz na delo (0,18 evrov/km),

·        decembrsko izplačilo nagrade za poslovno uspešnost v znesku 240 evrov, 

·        dodatno HOFER zaposlenim vplačuje tudi v drugi steber pokojninskega zavarovanja.

Cilj je dolgoročno dvigniti ugled poklica

Tako dvigi plač kot uvedba zaposlitvenega modela »HOFER (po)polni delovni čas« o čemer smo pisali tudi pred kratkim, so koraki podjetja HOFER, s katerimi želijo dvigniti ugled poklica prodajalke in prodajalca. Kako pomembna je trgovinska panoga se je še posebej izkazalo v zadnjem letu, ko so bile prodajalke in prodajalci poleg preostalih poklicev kritičnih panog eni izmed junakov v prvih vrstah.