25. 8. 2022, 11:17

Bosonoga hoja po travi: zdravilni dotik z naravo

profimedia
Bosonoga hoja po travi: zdravilni dotik z naravo (foto: profimedia)

Več kot hodimo bosi po zemlji, bolj smo povezani z Zemljo in njeno energijo. Z bosonogo hojo čistimo dušo, um in telo.

Prizemljitev pomeni, da imamo fizičen stik s tlemi. Hoja z bosimi nogami, ležanje v travi, objemanje dreves – to je le nekaj primerov prizemljevanja.

Na naštete prakse je zaradi izjemnih vplivov na zdravje postala pozorna tudi zdravstvena skupnost.

Ste vedeli, da bosonoga hoja po travi preprečuje in zdravi tudi bolezni?

Po pisanju hrvaške spletne Sense steče prizemljevanje prek prenosa elektronov z zemljine površine na kožo. Medtem ko moderno življenje človeka ločuje od neposrednega prenosa elektronov s površino, ki je bogata z elektroni, t. j. Zemljo. Raziskave so pokazale, da prav pomanjkanje te vrste stimulansov povzroča fiziološke in čustvene motnje. Nasprotno pa obilica elektronov izboljšuje spalni ritem ter zmanjšuje bolečino in stres.

profimedia

Prizemljevanje je hkrati eden od najbolj preprostih načinov zmanjševanja tveganja kardiovaskularnih bolezni, hkrati naj bi skrajševalo čas okrevanja po poškodbah in izboljševalo delo mišic.

Ko smo prizemljeni, avtomatično steče proces izločanja viška negativne energije. Z vzpostavljeno vezjo z zemljo se namreč hkrati polnimo s svežo energijo vitalnosti in praznimo zastale slabe energije. Vse skupaj pa ima zdravilni učinek – in to na celični ravni.

S prizemljevanjem se izboljšata naše dihanje in krvni tlak.

Prizemljitev zmanjšuje vnetja, niža krvni tlak in regulira delo živčnega sistema.

V neki študiji so pod drobnogled vzeli ducat oseb, ki so trpele zaradi težav s spanjem, kroničnih bolečin in stresa, tako, da so jih opazovali medtem, ko so ti 8 tednov spali na vzmetnicah s prizemljitvenimi lastnostmi. Izkazalo se je, da so njihove težave praktično izzvenele, hkrati pa so v njihovi krvi zaznali tudi manjše vsebnosti kortizola, za katerega vemo, da velja za hormon stresa.

Za optimalen zdravilen učinek bo dovolj že 20 minut dnevno, ki jih odmerite za:

  • ležanje ali branje v travi,
  • nadvse odlično bi bilo, če bi vrtnarili bosi,
  • lahko pa tudi meditirate tako, da obkroženi s čisto naravo sedite na tleh.

Vremenske razmere so za tovrstne podvige še vedno več kot ugodne.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.