Živa Avžner | 25. 2. 2022, 09:00

Petra Marinko: "Pazite na zavajanje! Če piše, da je naravno, še ne pomeni, da ni škodljivo!"

Črt Piksi

»CBD je eden od najbolj znanih kanabinoidov v konoplji. Izpostavili smo ga, ker ga ljudje najbolj poznajo. Ima neverjetne učinke na telo, predvsem spodbudi telo, da samo vzpostavi stanje kot je bilo pred stresom ali pred boleznijo - preden se je zgodilo nekaj, kar imelo na naše telo slab vpliv,« razloži Petra Marinko. Pri tem izrecno poudariva, da CBD ne vsebuje psihoaktivnih učinkov konoplje.

Moja današnja gostja je Petra Marinko, ki stoji za blagovno znamko NABIE. S široko kvalificirano ekipo se osredotoča na kozmetiko in prehranska dopolnila visoke kakovosti, saj verjame, da jih primanjkuje na trgu. Moč za izdelke črpa iz CBD-ja. Poleg uspešne poslovne plati pa je Petri pomembna njena družina in čas za sprostitev.

Več o kakovostni in čisti kozmetiki, katere produkte izbrati na prenasičenem trgu, CBD-ju in pomenu dobrega marketinga ne zamudite v šesti epizodi Metropolitan podkasta.

Le kliknite na puščico v spodnjem kvadratku in že nama boste lahko prisluhnili! 

Metropolitan Slovenija
Iz arhitekture v svet čiste kozmetike in kakovostnih prehranskih dopolnil

Petra je kariero v arhitekturnem svetu zamenjala za ustvarjanje čistih kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil, ki rešujejo številne težave in pomagajo našemu telesu ohranjati ravnovesje. Zaveda se, da tem vlada prava poplava, zato opomni, kako pomembno je, da izberemo ustrezen in čist izdelek. Pri tem svetuje, da si preberemo nekaj več o osnovnih škodljivih snoveh, ki jih lahko ujamemo na vsakem koraku, saj vsakodnevno na kožo nanašamo velike količine različnih izdelkov.

"Pazite na zavajanje! Če piše, da je naravno, še ne pomeni, da ni škodljivo," opozarja Petra.

Tudi pri embalaži so odstranili plastiko in v drugi liniji uporabili le aluminijaste tube. Prav tako so izdelki popolnoma naravni, brez škodljivih snovi, brez kakršnihkoli arom in parfumov, kar pomeni ogromno dela, ne samo pri iskanju učinkov sestavin, ampak tudi pri iskanju vonjev.

Pohvalijo se lahko z uspešno nenavadno obliko marketinga

Še ena njihova posebnost pa je nenavadna oblika marketinga. "Smo resnični in pristni, zato naših produktov ne dajemo na oceno vplivnežem ali ustvarili vsakdanje oglase. Veliko bolj nam koristi dober glas od ust do ust," pojasni in doda, da je ravno osebna izkušnja tista, ki popelje potrošnika nazaj. 

Vsekakor pa takšen model marketinga ni primeren za vsakogar. Med prvimi Petra izpostavi, da moraš biti zelo potrpežljiv, saj se rezultati ne pokažejo takoj. Prav tako pa uspeh ni merljiv, saj ga v tem primeru ne moreš meriti kot na primer Facebook oglase s kliki.

Poslušate nas lahko preko:
APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS

Črt Piksi

Njihova linija je zasnovana uniseks, kar pomeni, da je primerna za oba spola. "Preverjali smo že, koliko dejansko moški uporabljajo kozmetiko in izkazalo se je, da so pravzaprav redni uporabniki krem in losjonov. Vse več," pojasni Petra.

Poslušajte tudi peto epizodo Metropolitan podkasta Ob skodelici kave: Manca Šepetavc: "To sem jaz - uživam, ko drugim ljudem dvigujem motivacijo!"

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord