9. 5. 2024, 12:52 | Vir: STA

Slovenska znamenitost, kamor se zgrinja vedno več turistov: včasih jih je celo preveč, zato bodo obisk uravnavali na ta način

Škocjanske jame

Profimedia

V Parku Škocjanske jame bodo s spletno prodajo vstopnic uravnavali obisk. 

V Parku Škocjanske jame opažajo, da želi vedno več obiskovalcev vsaj del prostega časa preživeti v naravi, med prazniki pa je zanimanje za obisk Škocjanskih jam še večje. Včasih je celo preobsežno, zato se je spletna prodaja, ki omogoča tudi omejevanje obiska, izkazala kot zelo dobra rešitev za boljše upravljanje z obiskom, pravijo v parku.

Kot je za STA pojasnil Edi Polh iz Parka Škocjanske jame, si kot upravljavci svetovne dediščine Unesca, kamor Park Škocjanske jame sodi, ne želijo rekordnih dnevnih obiskov, temveč uravnoteženega obiskovanja. To je pomembno za ohranjanje narave in biotske raznovrstnosti.

Prav s tem namenom so vpeljali spletno prodajo vstopnic z omejitvijo prostih mest. Ob tem so opazili, da je večina turistov že navajena, da si preko mobilnega telefona vnaprej rezervira večino stvari, ki si jih želijo ogledati na določeni destinaciji.

Škocjanske jame

Škocjanske jame

Profimedia

Park Škocjanske jame med prvomajskimi prazniki obiskalo 7500 obiskovalcev

Med prvomajskimi prazniki je Park Škocjanske jame sicer obiskalo približno 7500 obiskovalcev, od tega 1150 domačih in 6350 tujih. V primerjavi z enakim obdobjem lani so obisk povečali za skoraj pet odstotkov, saj so lani našteli 7350 obiskovalcev.

Med tujimi turisti so letos prednjačili Poljaki, sledili pa so gostje iz Italije in Francije ter nemško govoreči gostje iz Nemčije in Avstrije.

V Parku Škocjanske jame pričakujejo dober obisk tudi skozi poletne mesece, ciljajo pa predvsem na individualne goste iz sosednjih držav. V celotnem lanskem letu so našteli 185.147 obiskovalcev, od tega je bilo kar 87 odstotkov tujih.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del