R.S. | 16. 11. 2023, 12:08

Modna kreacija, ki je ne razume nihče: brisača okoli pasu za 850 evrov

Balenciaga

Ne smete je prati, temveč jo morate nesti v kemično čistilnico. 

Modna hiša Balenciaga se je znova znašla v središču pozornosti. Kreativni direktor Demna Gvasalia je pred slabim letom dni povedal, da ga ustvarjanje modnih provokacij ne zanima več. Zdaj pa si je očitno premislil - modna hiša namreč prodaja krilo, ki je videti kot običajna kopalna brisača. Cena? 850 evrov. Krilo naj ne bi bila brisača, saj ga od nje ločujejo gumbi, s katerimi se zapne. Krilo se ne sme prati, potrebno ga je čistiti v kemični čistilnici. Narejeno je v Italiji, poroča Vogue. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TMZ (@tmz_tv)

Modna kreacija je sprožila posmeh po vsem svetu. Na družbenih omrežjih so mnogi izrazili zgražanje nad izdelkom: "Nekdo je dejansko predstavil to idejo, menedžerji so se morali strinjati z njo, potem jo je nekdo izdelal, drug tržil, tretji naložil na spletno stran in še vedno nihče ni pomislil, da je to slaba ideja," je na spletu zapisal anonimnež. Iz izdelka se je posmehovala tudi švedska trgovina Ikea. Na družbenih omrežjih je izpostavila svojo kopalno brisačo VINARN - na fotografiji je model v podobni pozi kot na spletni strani Balenciage. 

Kralji promocije

Španska modna hiša je v preteklosti s svojimi kreacijami dvignila ogromno prahu. Ustvarili so uničene platnene športne copate, torbe, ki spominjajo na vrečko za smeti, pred letom dni pa so objavili sporni oglasni kampanji, ki sta spominjali na otroško pornografijo. Pozneje so kampanji umaknili in se opravičili, zaradi kritik pa je tudi Gvasalia za Vogue povedal, da bo njegov pristop do kreacij bolj zrel in resen. "Odločil sem se, da se vrnem k svojim in Balenciaginim modnim koreninam, kar je predvsem ustvarjanje kakovostnih oblačil, in ne dvigovanje prahu," je trdil oblikovalec. 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol