20. 4. 2022, 21:15

Na Netlixu se bodo morda kmalu pojavili oglasi – kaj to pomeni za uporabnike

Profimedia

Reed Hastings, so-direktor znamenite pretočne platforme, se je doslej upiral ideji, da bi Netflix vključeval oglase, zdaj pa je oznanil, da bi se v bližnji prihodnosti to lahko spremenilo.

"Tisti, ki spremljate Netflix veste, da sem bil ves čas proti kompleksnosti oglaševanja na platformi in da sem velik zagovornik enostavnega sistema naročnin," je povedal Reed Hastings. "A kolikor sem ljubitelj takšnega sistema, sem še večji ljubitelj večje izbire za stranke."

Uvedba oglasov bi namreč ustvarila precej bolj razvejan sistem naročnin, kjer bi naročniki lahko plačevali nižjo mesečno naročnino, če bi dovolili, da se jim prikazujejo oglasi.

"Dovoliti potrošnikom, ki bi raje imeli nižjo ceno in so tolerantni do oglasov, se zdi zelo smiselno," je še dodal Hastings.

Novica je prišla v času, ko je Netflix po več kot deset let oznanil upad naročnikov, cena Netflix delnice pa je padla za več kot 20 odstotkov. Platforma za pretočne vsebine je sprva napovedala 2.5 milijonov novih naročnikov v prvem četrtletju, zdaj pa pričakujejo, da bodo v drugem četrtletju izgubili 2 milijona gledalcev po vsem svetu.

Netflix sicer ne bi bil prva tovrstna storitev, ki vključuje oglase. Prejšnji teden je podobno novico oznanila tudi platforma Disney+, medtem ko imajo nekatere obstoječe platforme, ki jih pri nas sicer ni – Hulu, Peacock in Paramount+ - že vključene oglase.

Kdaj bi se lahko oglasi začeli pojavljati na Netflixu ni znano, bodo pa prehodno napovedali tudi spremembe naročniškega sistema, po katerem bodo menda še vedno na voljo paketi, v katerih ne bo oglasov.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.