N. V. | 7. 9. 2022, 15:41

Če se na sprehod odpravite ob pravem delu dneva, lahko (med drugim) zelo shujšate

Profimedia
Če se na sprehod odpravite ob pravem delu dneva, lahko (med drugim) zelo shujšate (foto: Profimedia)

Če za pohajkovanje izberete pravi čas, to lahko pomaga, da se znebite občutka lakote.

Po zaužitem obroku se poviša krvni sladkor – če povišanje uspemo omiliti, bomo imeli številne koristi, poroča portal. "Z omilitvijo povišanja krvnega sladkorja po zaužitem obroku bomo kasneje imeli manjše hrepenenje po hrani, manjši občutek lakote, med drugimi koristmi pa je tudi počasnejše staranje," je za Medical News Today povedala francoska biokemičarka Jessie Inchauspé, ki se poglobljeno ukvarja s pomembnostjo uravnavanja krvnega sladkorja.

Omejitev povišanja krvnega sladkorja pa kot kaže zmanjšuje tudi tveganje za nastanek sladkorne bolezni tipa 2, poroča Med.Over.Net. Omilitev povišanega krvnega sladkorja je pomembna za izboljšanje fizičnega in duševnega zdravja.

Kako omiliti zvišanje krvnega sladkorja po obroku?

Analiza, katere izsledki so bili objavljeni v Sports Medicine, so pokazali da zvišanja krvnega sladkorja, ki se pojavijo po zaužitem obroku, pomaga omiliti hoja.

Profimedia

Proučevali so učinek sedenja, stanja in lahkotne hoje na metabolizem. Kaže, da ima blag pozitivni vpliv na krvni sladkor celo stanje po obroku (v primerjavi s sedenjem), vendar razlike niso bile statistično pomembne. Hoja po obroku pa je pokazala merljivo znižanje ravni krvnega sladkorja.

Kdaj se odpraviti ne sprehod?

Glede na podatke analize, največ koristi prinese hoja v roku ene ure do ure in pol po zaužitem obroku.

"Že lahkotna nekaj minutna hoja po obroku lahko pomaga zmanjšati razvoj inzulinske rezistence in posledično sladkorno bolezen tipa 2 ter srčno-žilne bolezni," je rezultate komentiral avtor meta analize doktorski študent Aidan J. Buffey z Univerze Limerick na Irskem.

Je nekaj minut res dovolj?

Kljub temu da koristi prinaša že nekaj minutna hoja, pa ne smemo pozabiti, da več gibanja prinaša še več koristi in da veliko svetovnih smernic priporoča vsaj 150 minut zmerne do intenzivne vadbe na teden, piše Med.Over.Net. Vsekakor pa je že nekaj bolje kot nič, so soglasni raziskovalci.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.