A. Ko. | 1. 8. 2022, 12:19

Že poznate 5 napak, ki jih zagotovo počnete in zaradi njih kljub dieti ne shujšate?

Profimedia
Že poznate 5 napak, ki jih zagotovo počnete in zaradi njih kljub dieti ne shujšate? (foto: Profimedia)

Pred vami je še zadnji mesec časa, da samozavestno stopite v kopalkah na plažo in se prepustite sončnim žarkom. Če ste se do zdaj na vse pretege trudili, da bi vam uspelo izgubiti kakšen kilogram, in ste se vedno razočarani raje odpravili na sladoled ... Morda razlog tiči tu.

Morda delate katero od precej pogostih napak, zaradi katerih ne morete shujšati. Vsakemu od nas se je že kdaj zgodilo, da se je kakšen dan odločil, da bo telo "očistil" s sadjem, pa ni bilo na koncu nobenega učinka. 

Zaman jeste ogromne količine sladkega sadja

Drži, sadje je zdravo in vsebuje veliko vitaminov, a določene vrste sadja vsebujejo tudi veliko sladkorja - fruktoze. Če ste torej na dieti, je treba količine zaužitega sadja omejiti, še posebej v večernih urah. Da telesa ne bi prikrajšali za potrebne vitamine, na račun manj zaužitega sadja pojejte več sveže zelenjave. Tudi ta je bogata z vitamini in minerali.

BOBO

Zaužijete dva ali tri večje obroke dnevno?

Ključ zdravega prehranjevanja pomeni tudi jesti večkrat na dan po malo oziroma v zmernih količinah. To je pravzaprav ključno pri hujšanju. Če boste jedli le 2- ali 3-krat dnevno, bo telo mislilo, da je v obdobju stradanja. Takrat bo začelo kopičiti odvečne maščobe, ogljikove hidrate, torej vse vire energije, kar je ravno nasprotno od tistega, kar želite doseči. Jejte torej vsaj 5-krat dnevno, zmerne porcije, ob tem pa dobro razmislite, kaj boste dali na krožnik.

Profimedia
Slika je simbolična.

Slika je simbolična.

Redno tečete, pa ni učinka

Mnogi se med hujšanjem lotijo teka, kolesarjenja ali kakšne druge kardiovaskularne vadbe, s katero se prepotijo in v uri, kolikor traja telesna dejavnost, izgubijo tudi kar nekaj kalorij.

"A za porabo kalorij, ne le v času vadbe, potrebujemo najprej mišice."

Te so glavni porabnik kalorij, zato je ključno, da poleg aerobne vadbe delate tudi vaje za moč. Z vajami za moč boste krepili telo in si oblikovali mišice.

Profimedia

Težko rečete NE kruhu in testeninam?

Mnogi že veste, da ogljikovi hidrati, kamor spadajo testenine, kruh, sladkarije in podobno, najbolj redijo. Če ste se  odločili, da boste pred poletjem izgubili nekaj odvečnih kilogramov, boste morali vse to malo omejiti. Še posebej v popoldanskih oziroma večernih urah.

"Ni se treba hidratom popolnoma podpovedati."

So diete, ki temeljijo zgolj na beljakovinah in dobrih maščobah. Za začetek se odpovejte beli moki in jo nadomestite s polnozrnato. Pojejte več beljakovin in dobrih maščob ter malo manj hidratov kot sicer, in rezultati bodo vidni sami po sebi.

Profimedia

Uživate v sokovih in gaziranih pijačah?

Če ste se odločili za dieto, morate dnevno spiti vsaj tri litre navadne vode. To je namreč edina pijača, ki ne vsebuje kalorij. Sadni sokovi, vode z okusom, gazirane pijače … Vse to vsebuje sladkorje in kalorije, ki vam lahko malo otežijo izgubo odvečnih kilogramov.

Profimedia

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.