Možakar je šel na bankomat in opravil dvig, denarja ni dobil, a z računa so mu ga odšteli: v tem primeru je treba narediti tole

5. 10. 2025, 18:00 | Uredništvo
Možakar je šel na bankomat in opravil dvig, denarja ni dobil, a z računa so mu ga odšteli: v tem primeru je treba narediti tole (foto: Profimedia)
Profimedia

Bankomat marsikdo uporabi skorajda vsakodnevno in zagotovo ne računa na kakšno neprijetnost, a ta se kljub vsemu občasno zgodi - in to je doživel eden od uporabnikov.

Med težavami, ki se lahko zgodijo pri dvigu denarja, je najpogostejša ta, da bankomat "pogoltne" kartico. Do tega pride zaradi različnih razlogov: morda je katrica poškodovana ali če se je imetnik večkrat zmotil in vtipkal napačno čip številko, lahko pride tudi do tehnične okvare bankomata ... V tem primeru je treba po kartico v svojo banko. 

Včasih - sicer redko - pa se zgodi, da bankomat ne izplača denarja, čeprav je že bil odštet z računa. To se najpogosteje zgodi ob izpadu elektrike ali sesutju sistema, ko mehanizem zadrži bankovce, programska oprema pa transakcijo zabeleži kot uspešno. Lahko pride tudi do dvojne bremenitve - ista transakcija se zabeleži dvakrat, uporabnik pa to opazi šele kasneje, poroča srbski portal Telegraf.

"Se je komu zgodilo nekaj podobnega?"

Na srbskem Redditu je uporabnik prosil za nasvet, ko se mu je zgodilo prav to: "Pred kratkim mi je bankomat odštel denar z računa, a mi ga ni izplačal. Se je komu zgodilo nekaj podobnega?" Takoj so sledili številni odgovori drugih uporabnikov, katerim se je zgodila enaka stvar. Odgovorili so, da je denar mogoče dobiti nazaj, vendar bo trajalo nekaj časa.

Alpinistični legendi, Slovenec in Hrvat, se strinjata: Nesreča v Julijcih nenavadna
Malopre mi bankomat skinuo pare sa racuna, a nije mi dao novac, jel imao neko istu situaciju?
byu/sasasasa243 insrbija

"Brez skrbi, bankomat vodi svoj zapis (log), denar ti bo vrnjen takoj, ko pride tehnik in popravi bankomat. Ni treba, da greš v banko," se je glasil eden od odgovorov. Uporabnik je nato zapisal, da je bankomat nadaljeval z delovanjem po tem, le njemu ni želel izplačati denarja. "Po nekaj minutah sem ponovno vstavili kartico in dvignil manjši znesek," je zapisal na Redditu.

"Meni se je to zgodilo nedavno, in to na bankomatu druge banke. Poklical sem svojo banko, oni so mi poslali obrazec na e-mail, ki sem ga izpolnil in poslal nazaj. V približno enem tednu so mi vrnili denar. Če se ti je to zgodilo na bankomatu tvoje banke, jih samo kontaktiraj - verjamem, da ti bodo situacijo rešili še hitreje kot meni. Morda jih niti ne bo treba poklicati, a jaz bi jih vseeno," je zapisal drugi.

Vse (očitno) ni tako preprosto

Vendar pa ni vedno vse tako enostavno, kar potrjuje še en uporabnik: "Meni se je to zgodilo pred nekaj leti. V svoji banki sem čakal 15 dni, da so mi vrnili denar. Po tem sem zaprl račun, ker sem predolgo čakal. Takšne stvari bi morali hitro urediti, ne pa da se toliko čaka."

Preberite še:

V primeru, ko bankomat zadrži denar, sredstva pa se odštejejo z računa, so banke dolžne preveriti stanje. Če se vam zgodi nekaj takega, shranite potrdilo o transakciji, če vam ga je bankomat izdal. Takoj kontaktirajte svojo banko, prek telefona, aplikacije ali z osebnim obiskom in izpolnite obrazec za reklamacijo. Povprašajte o roku reševanje zadeve. Če povračila ne prejmete v razumnem roku, se obrnite na združenje za zaščito potrošnikov.

Bil je pek v Lidlu, zdaj pa razkril: "To je razlog, zakaj nikdar ne bi smeli kupiti jutranjega kruha!"