A. B. | 19. 8. 2022, 15:51

5 evrov za pol litra piva v Stožicah: TO so pojasnila pristojnih

Facebook/Košarkaška zveza Slovenije/Twitter/Aljoša Cankar/fotomontaža

Po družbenih omrežjih je zaokrožila fotografija zgroženega udeleženca košarkarske tekme med Slovenijo in Srbijo, ki je dokazala visoke cene piva, vode in drugih napitkov, ki jih nudijo na prizorišču. Na Šport Ljubljana so nam pojasnili, kako določajo cene ponujenih pijač. 

Športni dogodki v Stožicah, pri čemer še posebej izstopajo košarkarske tekme, na katerih lahko na parketu vidimo igrati tudi Luko Dončića in Gorana Dragića, postajajo izjemno obiskani. To se odraža tudi v cenah, kot je na Twitterju izpostavil eden izmed obiskovalcev tekme. 

Za pol litra piva je na tekmi odštel 5 evrov, na seznamu pijač pa je razvidno tudi, da za pol litra vode obiskovalci plačajo 2,5 evra. 

Obrnili smo se na Šport Ljubljana, ki na športnih prireditvah v večnamenski prireditveni dvorani v Ljubljani ponuja potešitev žeje med polčasom. Pojasnili so nam, kako odrejajo svoje cene in razložili, na podlagi česa se ustvarjajo razlike glede na tekme.

Kakšni so njihovi kriteriji za določanje cen na športnih prireditvah?

Eden izmed obiskovalcev tekme je na Twitterju zapisal, da je na košarkarski tekmi med Hrvaško in Slovenijo, ki se je odvila konec julija, za pol litra piva odštel 4 eure, dober mesec kasneje pa je na tekmi proti Srbiji odštel evro več. Na Šport Ljubljana so nam pojasnili:

"Cene pijač se razlikujejo glede na tip dogodka, ali gre za domačo ali za mednarodno prireditev," in pri tem dodali, da so cene primerljive z istovrstnimi dogodki v sosednjih državah. 

Facebook/Košarkaška zveza Slovenije/Twitter/Aljoša Cankar/fotomontaža

Je dvig cen po mnenju ponudnika upravičen? 

Mnogi obiskovalci, ki so se oglasili na Twitterju trdijo, da so se cene od zadnje reprezentančne tekme dvignile za 25 odstotkov. Pri tem se na Šport Ljubljana sklicujejo na vse višje cene, ki se drastično dvigujejo iz dneva v dan: "Glede na drastični dvig stroškov energentov, delovne sile, dobavnih cen živil in pijač," so pojasnili in še zaključili: "Zato smo bili žal primorani regulirati tudi naše prodajne cene." 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol