Ž.A. | 10. 11. 2021, 17:30

6 načinov za izboljšanje razpoloženja in počutja, ko večeri postajajo vse temnejši

Profimedia
6 načinov za izboljšanje razpoloženja in počutja, ko večeri postajajo vse temnejši (foto: Profimedia)

Prihaja vse težje obdobje, ko se bližajo vse temnejši večeri. Čas, ko nam pade navdušenje, motivacija in prej postanemo utrujeni. Vseeno pa obstaja nekaj malenkosti, s katerimi si lahko izboljšate svoje počutje.

#1 Dan začnite z zdravim zajtrkom

Če imamo vzpostavljeno hranljivo rutino za zajtrk, je to neprecenljivo za obnavljanje energije, izboljšanje kognitivnih sposobnosti ter izboljšanje kakovosti spanca. 

Poizkusite tudi s tem, da zajtrku dodate nekaj orehov. Vsebujejo edinstveno mešanico polifenolov, zdravih maščob in vitamina E. Za zagotavljanje vitaminov, mineralov pa dodajte sveže ali zamrznjeno jagodičje, ki bo pomagalo zmanjšati oksidativni stres.

#2 Chia semena so odlična!

Chia semena so rastlinski vir omega-3 maščobnih kislin, vlaknin, antioksidantov in pomembnih mineralov. Z njimi si pomagamo vzdrževati nivo energije. Tudi številne študije so pokazale, da chia semena pozitivno vplivajo na zdravje, znižujejo krvni sladkor, holesterol in krvni tlak.

Priporočamo tudi: Telovadite tudi takrat, ko se ne počutite dobro? Preverite, kaj o tem pravijo strokovnjaki
#3 Uživajte tudi preostala semena

Semena vseh vrst so dragocen vir vitaminov in mineralov, zdravih maščob, rastlinskih beljakovin, vlaknin in polifenolov. Česa nimajo, bi se morali vprašati? Podpirajo raven energije, zmanjšujejo vnetja in pomagajo znižati krvni sladkor, znižati holesterol ter krvni tlak.

Vas zanima, kako jih najlažje vključiti v prehrano? Imejte kozarec mešanih semen, ki jo lahko kupite v vseh večjih trgovinah, in vključujejo bučnice, sončnice, chia, lan, seznam in druge. Posujte jih na juhe, solate, kaše ali jogurt. Enostavno, kajne?

#4 Za prigrizek izberite temno čokolado

Kakav vsebuje antioksidante in aminokisline, ki podpirajo razpoloženje in spanec. Pri nakupu ne pozabite, da višja kot je vsebnost kakava, višja je hranilna vrednost. Najbolje je izbrati 70-odstotno vsebnost trdega kakava. 

#5 Bodite aktivni!

Številne raziskave podpirajo idejo, da je vadba ključna pri podpiranju raznolikosti črevesnega mikrobioma, zdravja možganov, razpoloženja in spanja ter številnih drugih zdravstvenih koristi.

#6 Poskrbite za dober spanec

Spanje je bistvena sestavina odpornega imunskega sistema. Neustrezen spanec zavira imunski sistem in zmanjša našo sposobnost za preprečevanje bakterijskih in virusnih okužb.

Za tiste, ki se prebujajo utrujeni in težko zaspijo ponoči, je prvi korak določiti določen čas zbujanja in spanja, ki omogoča osem ur zaprtih oči. Za miren spanec pripomorejo nočne čajne mešanice ali odklop od mobilnih naprav vsaj nekaj ur pred spanjem.

Preberite tudi: Strokovnjaki predlagajo, da priporočeni dnevni vnos vitamina C podvojimo - v katerih živilih se skriva?

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.