Ž.A. | 28. 1. 2022, 18:00

Prisegate na tako imenovani 'power nap'? (razkrivamo, kako dolg naj bo v resnici)

Profimedia
Prisegate na tako imenovani 'power nap'? (razkrivamo, kako dolg naj bo v resnici) (foto: Profimedia)

Kaj storiti takrat, ko dejansko nimamo časa za dovolj spanca? Verjetno ste že slišali za 'power nap', poimenujemo pa ga lahko tudi kar popoldanski počitek. 

Koliko naj bi spali v popolnem svetu?

Strokovnjaki priporočajo od 7 do 9 ur kvalitetnega spanca in to je recept, da se zjutraj zbudite polni energije in naspani. Če smo realni - velikokrat ni tako. Lahko imamo polno glavo, hud tempo, ogromno nekih obveznosti ali pa enostavno ne moremo zaspati.

Preberite tudi: Se zbujate nerazpoloženi? Kaj pa, če spite na napačni strani postelje?

Posledice se bodo poznale. Tako na izgledu, ko se boste v službo pripeljali s temnimi podočnjaki, pa tudi na vašem zdravju.

Privoščite si popoldanski počitek in traja naj ...

Se bojite, da ponoči ne boste mogli spati, če boste zaspali popoldne? Brez skrbi. Strokovnjaki priporočajo 15-minutni popoldanski počitek, zaradi katerega zvečer ne boste nič težje zaspali. In ker traja samo 15 minut, nimate razloga, da zanj nimate časa!

Verjetno ste že ugotovili, da se v primeru daljšega popoldanskega počitka počutite zmedene, utrujene in še slabše kot prej. Do tega pride zaradi časa, ki ste ga porabili, medtem ko je 15 minut resnično priporočena kratka doba za napolnitev baterij!

Če na popoldanski počitek niste navajeni, potem ...

Mnogi na popoldanski počitek resda niso navajeni, ampak kaj hitro lahko osvojite to navado. 

Najprej si ustvarite rutino, kar pomeni, da se za počitek uležite vsak dan ob isti uri. Če vaš urnik ni vedno enak, oči zatisnite takoj po tem, ko pridete iz službe. Če vam pri tem nagaja svetloba, vam bo lažje, če sobo zatemnite. Prav tako ste morda občutljivi na zvok, zato hkrati zaprite okna in utišajte elektronske naprave. Najpomembnejša stvar pa je - nastavite si alarm! Ja, 15 minut! Če vas bo zaneslo, to ne bo dobro za vas, saj se boste po tem počutili le še slabše.

Preberite tudi: Vse več ljudi trpi za 'sindromom spuščene glave', kaže mednarodna raziskava

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.