Tamara Miler | 18. 1. 2023, 19:00

Resetirajte se: malo se raztegnite, stresite in se zmasirajte!

osebni arhiv Tamare Miler

Kot študentka sem preživela veliko časa za računalnikom in za knjigami. Sedenje je neizbežno za določena delovna mesta oz. življenjski stil posameznika. Zavedam se, da je vsaka sekunda, ko poskrbim zase med delovnikom, naložba v mojo produktivnost, v moje zavedanje sebe ter v kakovost sedanjega trenutka. Vem, da lahko v vsakem trenutku poskrbim za svoje telo. Vas zanima, kako?

Telo je soodvisno od čustvenega in mentalnega stanja, zato se noben proces v telesu ne dogaja sam od sebe. Vedno, ko poskrbim za svoje telo, poskrbim zase ne samo na fizični ravni, ampak tudi na mentalni in čustveni.

In če preračunam, koliko časa preživim v delovnem okolju, je vsekakor dobro, da tam začnem "skrbeti zase", saj je skrb zase na vsakem koraku investicija vase na dolgi rok.

Kaj pomeni poskrbeti za svoje telo?

Tukaj so odgovori odvisni od posameznika.

Uredništvo

Seznam se razlikuje od posameznika, saj smo si ljudje različni, tudi naše potrebe se razlikujejo. Res je tudi, da nam včasih nekaterih stvari časovno ne uspe izpeljati. Zato sem pripravila tri tehnike, ki jih lahko naredite kjerkoli. Z njimi boste poskrbeli zase, ker boste resetirali svoj živčni sistem.

1. Stresite se

Dobesedno se stresite:

  • stopite v širini medenice,
  • zaprite oči,
  • naredite nekaj enakomernih vdihov in izdihov (skozi nos),
  • opazite, kje v vašem telesu je napetost,
  • začnite stresati telo (v ramenih, v zapestjih, iz kolen in gležnjev, stresite prsni koš in boke).

Tresete se lahko tako dolgo, kolikor časa imate. Lahko je ena minuta, lahko so pa 4 ure. Ni pomembno, saj boste v vsakem primeru poskrbeli zase.

2. Pomasirajte si ušesa

Premasirajte si celotno področje ušes. Če imate uhane, jih odstranite ali pa se pomasirajte mimo njih. Pritisk naj bo močan. Masirate lahko 1-2 minuti in že boste opazili učinek te vaje.

osebni arhiv Tamare Miler

3. Malo se pretegnite

Dovolite si, da se malo “razširite”, saj vam ni treba biti tako utesnjeni v telesu. Naredite prostor zase.

  • stopite v širini medenice,
  • zaprite oči,
  • obe roki dajte v višino ramen,
  • obe nogi močno potisnite v tla,
  • vrh glave začnite potiskati proti stropu - predstavljajte si, da rastete (pazite, da ne potiskate brade navzgor, ampak jo nastavite v rahel podbradek),
  • levo roko začnite potiskati čim bolj v levo,
  • desno roko začnite potiskati čim bolj v desno,
  • obe nogi še bolj potisnite v tla,
  • imate 5 sil, glava potuje navzgor, roke in noge potujejo v svojo smer, sredina trupa je stabilna.

Najbolje, da naredite vse tri vaje naenkrat. Če ne želite, da vas kdo gleda, ko se masirate in ko se tako močno pretegujete, najdite kotiček za zasebnost. Če pa želite, da se še ljudje okrog vas tresejo in skrbijo zase, jih povabite zraven na zabavo in si priredite nekaj minut investicije vase.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.