N. V. | 7. 1. 2023, 12:50

Zavajajo vas: infektologinja Bojana Beović NE prodaja prehranskega dopolnila, ki reši težave z erekcijo

Žiga Živulović j.r./Bobo

Ni razvila posebnega zdravila, ki bi pozdravilo impotenco – to so lažne informacije, s katerimi so ji zagodli goljufi.

Zdravstveni inšpektorat Republike Slovenije na svoji spletni strani obvešča potrošnike o ponovnem zavajajočem oglaševanju prehranskih dopolnil, tokrat prehranskega dopolnila Uromexil forte za obnavljanje potence oziroma zdravljenje impotence. 

Namreč po spletu in družabnih omrežjih se je začela širiti lažna informacija, kjer se za promocijo in prodajo prehranskega dopolnila uporablja ukradena identiteta infektologinje Bojane Beović.

Posnetek zaslona/lažna spletna stran Uromexil forte

"Prav ona je namreč s skupino znanstvenikov ustvarila posebno zdravilo, ki lahko moške reši vseh težav z erekcijo, ki bi jih povzročali luteinizirajoči in folikle stimulirajoči hormoni, ki jih proizvaja hipofiza," navajajo na spletni strani za prodajo prehrambnega dopolnila, nič od tega pa seveda ne drži.

Škodljiv prehrambeni dodatek

Izdelek lahko predstavlja tveganje za zdravje, kajti ponudnika na inšpetoratu niso mogli izslediti, izdelka pa ne preveriti.

Zdravstveni inšpektorat Republike Slovenije

"Vsebina predstavitve je zavajajoča, saj navaja nedovoljene učinke zdravljenja in obljublja ozdravitev," so zapisali na svoji spletni strani.

Ne nasedajte!

Ne nasedajte tovrstnim prevaram in pred nakupom izdelkov preko spleta vedno preverite naziv in naslov ponudnika.

Tipični znaki goljufive prakse prodaje izdelkov preko spleta, katerih se poslužujejo spletni goljufi, so:

  • podatki o ponudniku niso razkriti (naziv in naslov podjetja, davčna številka…), če pa so razkriti, so to največkrat podatki o neobstoječih podjetjih v oddaljenih tretjih oziroma eksotičnih državah,
  • naročanje izdelka poteka preko vpisa telefonske številke v spletni obrazec, na katero nato stranko pokliče ponudnik, ki pridobi vse podatke za dostavo paketa,
  • besedilo predstavitve izdelka je lahko zapisano v slabi slovenščini z več slovničnimi napakami,
  • za izdelek se ponujajo veliki popusti (tudi do 50 odstotkov in več), ki veljajo samo še do konca dneva obiska spletne strani,
  • za promocijo izdelka se uporabijo ukradene fotografije znanih osebnosti, ki ne sodelujejo pri promociji prehranskih dopolnil,
  • pri promociji izdelkov se uporabljajo lažni zdravstveni certifikati, strokovna mnenja, omenjajo se razni neobstoječi državni programi, projekti oziroma promocije zdravstvenih ustanov in drugih državnih organov, ki se ne uporabljajo pri prodaji oziroma promociji prehranskih dopolnil.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord