Živa Avžner | 15. 1. 2024, 14:01
Alja Perne iskreno o najpomembnejšem trenutku njenega življenja: "Šele v drugo se zaveš minljivosti trenutkov"
"Vseeno je dinamika z dvema fantoma drugačna, kot če bi imeli dve punci. Tako nam je bilo namenjeno," nam zaupa Alja Perne.
Prisluhnite novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Aljo Perne:
Alja Perne je ustanoviteljica blagovne znamke The Base Label in priljubljena modna vplivnica, kateri na Instagramu sledi že prek 35 tisoč sledilcev. Noben njen dan ni enak, a pravi, da ima srečo, da ima takšno raznoliko službo, saj ji to močno ustreza. "Družina mi je zelo pomembna in dobro znam ločiti med službo in zasebnim življenjem. Za dobro počutje je pomembno, da teh dveh področij ne mešaš med sabo," je prepričana Alja.
Če jo spremljate prek družbenega omrežja Instagram, potem veste, da Alja objavlja družinske in modne tematike. Ne skriva, da je družina velik del njenega življenja. "Mlajši sin Sky je trenutno v obdobju, ko me ves čas potrebuje in me kliče tudi šestokrat na dan, se me drži za nogo, še kuhati praktično ne morem. Februarja bo star dve leti, starejši sin Liam pa je pet in pol in gre zdaj v šolo," opiše Alja ter doda, da je mlajši sin trenutno v starosti, ko še ne zna vsega povedati. Šele pri drugem otroku je ugotovila, da se vseh stvari bolj zaveda. Če jo je tudi starejši sin včasih toliko potreboval kot zdaj mlajši, se vse skupaj počasi zmanjšuje: "Liam hodi sam spat in kdaj bi spet šla z njim. Ampak, če se uležem k njemu, mi po nekem času reče, naj zdaj grem, ker mu je vroče, če sem tam. Šele v drugo se zaveš minljivosti trenutkov in drugače na to gledaš."
View this post on Instagram
Aljine objave velikokrat razkrivajo, da je življenje družine Perne precej razburljivo. Preživljanje časa z dvema sinovoma zna biti precej naporno, zato nas je zanimalo, ali se je pred rojstvom modna vplivnica videla kot mama hčerk ali sinov.
"Vedno sem si želela hčerko. Pa ne samo to, jaz sem bila stoodstotna, da bo punčka. Prvič sem upala, da bo, drugič sem bila stoodstotna. Jaz sem že naročila roza stvari in ginekologinji nisem verjela, da je fantek. (smeh) Tudi ime sva imela samo za punco. Enkrat, ko imaš dva fanta, si ne predstavljaš, da bi bilo drugače. Vseeno je drugačna dinamika, kot če bi imeli dve punci. Tako nam je bilo namenjeno," je še dejala in dodala, da se zdaj igra z avtomobilčki, brca žogo in se igra fantovske igre.
View this post on Instagram
Alja Perne je bila gostja v Metropolitanovem podkastu Ob skodelici kave z Živo Avžner in v pogovoru z voditeljico sta se dotaknili veliko zanimivih vprašanj, o katerih ste se spraševali tudi vi.
Blagovna znamka The Base Label je nastala zelo spontano. "Vedno sem si želela imeti nekaj svojega, vendar nisem vedela, kaj točno. Nekaj z oblačili," je začetke znamke opisala Alja Perne, ki danes vodi nadvse uspešno podjetje. The Base Label je znamka, ustvarjena za sofisticirano žensko, ki pozna svoje vrednote, ima oko za lepe stvari in ceni oblačila, ki so narejena iz najboljših materialov.
"V času ustvarjanja tistih prvih izdelkov se je moja ideja skristalizirala. Želela sem si kakovostne materiale, da so 100 % naravni, da gremo v trajnostno zgodbo, da ne kompenziramo pri ničemer. Raje imamo malce višjo ceno, ampak res vemo, da je to kvaliteta, kot da bi tukaj mogoče kaj pokompenzirali. Vse skupaj me je peljalo s ustvarjalnim procesom," dogajanje opiše Pernetova in pove, da se ji po treh letih modne zgodbe zdi, da so ljudje začutili. "Zdaj imamo veliko rednih stran, ki jim je na prvem mestu, da je narejeno v Sloveniji, da vedo, kakšna je kvaliteta in da so materiali takšni, ki jih težko dobiš drugje," še doda.
Več o Alji Perne, iskanju ravnovesja med družino in službo, novoletnih zaobljubah, fotografiranju in izpostavljanju otrok na družbenih omrežjih, začetkih in delovanju blagovne znamke The Base Label, konkurenci na slovenskem trgu in delu vplivneža, izveste v novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Živo Avžner.