Živa Avžner | 1. 3. 2024, 10:30

Andraž Štalec o pasteh digitalnega sveta in gradnji marketinške agencije: "Naredil sem ogromno napak, ki so stale podjetje in mene, ampak ..."

Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj večkrat nagrajene digitalne marketiške agencije Red Orbit.

Metropolitan

"S tem, ko igraš varno, ne boš nikoli napredoval," je prepričan Andraž Štalec.

Prisluhnite novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Andražem Štalcem:

Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj večkrat nagrajene digitalne marketiške agencije Red Orbit. Velja za enega najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v regiji in je prejel prestižen naziv "Naj digitalec 2023". Zaljubljen je v podatke, analitiko in učinkovitost, hkrati pa se zaveda, da mora tako on kot njegovi zaposleni imeti dobro ravnovesje med življenjem in delom.

"Naredil sem ogromno napak. Napak, ki so stale podjetje in mene. Če gledam nazaj, bi ogromno stvari zagotovo naredil drugače. Če pa želiš osebnostno zrasti in če ne tvegaš ali greš iz cone udobja, se ne boš veliko naučil. S tem, ko igraš varno, ne boš nikoli napredoval," je prepričan Štalec.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Red Orbit 💙 (@red_orbit)

Andraž Štalec velja za enega najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v regiji, na področju digitalnega marketinga pa je aktiven že od leta 2001. Prav tako je sodnik nagrade European Search Awards in redni govornik na večjih mednarodnih dogodkih s področja digitalnega marketinga. Imel je že več kot 200 predstavitev, ključnih govorov in delavnic po vsem svetu, na primer v Londonu, Berlinu, Parizu, Milanu, Budimpešti, Pragi in še bi lahko naštevali.

Kot izkušen marketinški svetovalec in podjetnik je sodeloval z več sto organizacijami, da bi razvil in izboljšal njihovo strategijo digitalnega marketinga in jim pomagal pri rasti poslovanja. Z mešanico različnih projektov je pridobil neprecenljive izkušnje na področju marketinga in vodenja. Vse je pripomoglo k temu, da je ustanovil konferenco inOrbit, ki bo letos potekala že devetič zaporedoma. "Organiziramo jo v Portorožu, saj želimo v Slovenijo pripeljati znanje, kader in govornice iz tujine. Imeli bomo 5 različnih odrov in skupaj kar 51 predavanj iz tujine. Želimo si pripeljati tujce. V tujini je ogromno znanja, ki ga tukaj ni. Ne da Slovenci ne znamo, le izkušnje v tujini so širše. Napredovali bomo, če bomo slišali njihove zgodbe in bomo v stiku z globalnimi trendi," je dejal Štalec.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Red Orbit 💙 (@red_orbit)

Letos pričakujejo okoli 500 obiskovalcev, Štalec pa izpostavi, da je konferenca inOrbit odlična priložnost za mreženje v svetu digitalnega marketinga in poslovanja. "Všeč mi je, ko nekdo pove, kaj ni delovalo. Dajmo deliti znanje - to je moj nekakšen moto. Potrebno je poizkusiti in deliti znanje, ne pa ga držati zase," je še prepričan uspešen digitalec.

Več o Andražu Štalcu, agenciji Red Orbit, njihovih začetkih, konferenci inOrbit, pasteh digitalnega sveta, globalnih perspektiv digitalnega marketinga in Slovenije ter prihodnosti in njegovi viziji, izveste v novi epizodi podkasta Ob skodelici kave.

Metropolitan

Prisluhnite prejšnjim epizodam podkasta Ob skodelici kave: