Živa Avžner

novinarka
Uspešna blagovna znamka trajnostnih oblačil GOODWILL: "Pomemben je bil trenutek, ko sem začutila, da lahko grem na trg."
Nina Štefe in njen Čas za kavo: "Z rastjo svoje podjetniške poti, z nabiranjem izkušenj in premagovanjem izzivov – zelo uspešno premagujem tudi vse strahove."
Cosmo praznuje 20 let! Spregovorila izvršna urednica Kaja Berlot: »Ljudje nas še vedno – in vedno več – berejo in spremljajo, kar pomeni, da nam zaupajo!«
Lastnika spletne trgovine cvetja SOPEK.SI: "Želimo, da cvetličarna cveti tako kot naši šopki. "
Lepa Afna spregovorila o delu vplivneža: "Včasih se zdi, da si želijo sledilci vedeti vse in še več."
Akademska slikarka Jerneja Smolnikar o čipki, upodobitvi čutnih žensk in odnosu Slovencev do umetnosti
Prvi zasebni vinogradnik vrhunske penine Janez Istenič: "Penina sprošča napetosti in navdaja človeka z optimizmom."
Tara Drev: »Uspešna blagovna znamka je tista, ki se prodaja tudi brez družbenih omrežij!«
Ena najbolj uspešnih osebnih trenerk pri nas Manca Šepetavc o tem, da si poleg trenerja tudi psiholog, motivator in vzornik
Oblikovalka Tina Logar Bauchmüller o svoji znamki Mila.Vert, ki ženskam ponuja čudovite in brezčasne kose
Direktor Zavoda za turizem Maribor Jure Struc o mariborskemu turizmu po koronakrizi in kaj počne, ko ni v vlogi direktorja
Klara Leben o tem, kako v svojem podkastu s strokovnjaki podira tabuje in o pomenu sreče vsakega posameznika
Izvršna direktorica Charming Slovenia Petra Kordiš o zavedanju lokalnosti in čudovitih slovenskih kotičkih
Matjaž Kermelj o težki poslovni lekciji, usklajevanju zasebnega življenja in strasti do motociklizma
Atlet Luka Janežič na letošnjih OI dosegel dva osebna izida sezone, kar je tisto, kar šteje