Please use Google Chrome.
V letošnjem letu je Slovenija dobila precej novih avtomobilskih znamk, ki praktično vse prihajajo z Azijskega kontinenta. In če prednjačijo kitajske znamke je Vietnamski VinFast v tem pogledu lepa osvežitev.
PredvajajKako razmišlja generacija Z, da ustvari kampanjo, ki osvoji SOF, Cannes in Websi? Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM Agency o slovenskem jeziku v oglaševanju, stereotipih o svoji generaciji, ki morda držijo, usklajevanju z naročniki, umetni inteligenci – in nasploh o tem, kako v oglaševalskem svetu delujejo mladi.
PredvajajUrban Lutman je pevec vse bolj priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac. Karizmatični nastopi, specifičen vokal in sproščen pristop. To je tisto, kar ga najbolj opisuje.
PredvajajNekdanji uspešni rokometaš Beno Lapajne je danes direktor prodaje v družbi Triglav Investments, kjer se poleg rednega dela z različnimi delavnicami in predavanji posveča krepitvi finančne pismenosti Slovencev in ozaveščanju mladih športnikov, da že prej razmišljajo o drugi karieri.
PredvajajMetro minutke spremljajo pisne intervjuje, objavljene na metropolitan.si, v katerih nam sogovorniki odgovarjajo na kratka vprašanja, skozi katera boste bolje spoznali področje njihovega delovanja.
Ekskluziven segment Metro Minutk, v katerem gostimo posameznike, ki želijo stopiti v ospredje, poudariti svoje sporočilo in deliti svojo vizijo. Vsaka epizoda prinaša edinstveno kombinacijo izkušenj, strokovnega znanja in navdiha.
S projektom Metro glasovi ponosa izpostavljamo pozitiven pomen, raznolikost in vpliv LGBTQ+ skupnosti ter prispevek njenih pripadnikov k slovenski umetnosti, kulturi in družbi, s čimer želimo povečati vidnost in prepoznavnost njenih ustvarjalnih dosežkov.