Please use Google Chrome.
Pogovarjali smo se s pevko Leyre, ki bo 26. decembra nastopila na težko pričakovanem dogodku Sladica Live & Party.
Pogovor z umetniško direktorico, ki je svojo "obsedenost" z znamkami spremenila v uspešno kariero, svoje strokovno znanje pa krepila tako skozi lastne projekte kot v agencijskem okolju.
PredvajajV letošnjem letu je Slovenija dobila precej novih avtomobilskih znamk, ki praktično vse prihajajo z Azijskega kontinenta. In če prednjačijo kitajske znamke je Vietnamski VinFast v tem pogledu lepa osvežitev.
PredvajajKako razmišlja generacija Z, da ustvari kampanjo, ki osvoji SOF, Cannes in Websi? Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM Agency o slovenskem jeziku v oglaševanju, stereotipih o svoji generaciji, ki morda držijo, usklajevanju z naročniki, umetni inteligenci – in nasploh o tem, kako v oglaševalskem svetu delujejo mladi.
PredvajajMetro minutke spremljajo pisne intervjuje, objavljene na metropolitan.si, v katerih nam sogovorniki odgovarjajo na kratka vprašanja, skozi katera boste bolje spoznali področje njihovega delovanja.
Ekskluziven segment Metro Minutk, v katerem gostimo posameznike, ki želijo stopiti v ospredje, poudariti svoje sporočilo in deliti svojo vizijo. Vsaka epizoda prinaša edinstveno kombinacijo izkušenj, strokovnega znanja in navdiha.
S projektom Metro glasovi ponosa izpostavljamo pozitiven pomen, raznolikost in vpliv LGBTQ+ skupnosti ter prispevek njenih pripadnikov k slovenski umetnosti, kulturi in družbi, s čimer želimo povečati vidnost in prepoznavnost njenih ustvarjalnih dosežkov.