Nazaj

Etika v svetu vplivnežev: Preprečevanje negativnih vplivov in spodbujanje pozitivne kulture

17.452 ogledov

V zadnji epizodi Samsung digitalnih dialogov voditeljica Flora Ema Lotrič z gosti raziskuje, kako so vplivneži spremenili potrošniške navade in svet marketinga.

Za okroglo mizo g. Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica, odkrivajo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

 

Pogovarjajo se :

·        o priljubljeni seriji Emily in Paris,

·        kako so vplivneži spremenili svet marketinga in potrošniške navade,

·        o novih trendi, ki so jih prinesla družbena omrežja,

·        o trendih na področju izobraževanja,

·        o umetni inteligenci v izobraževanju,

·        kakšen ustvarjalni proces imata Noemi in Vesna,

·        kje črpata ideje,

·        prednostih dela z agencijo,

·        na kakšen način se Noemi in Vesna odklopita,

·        o tem, ali zares zmoremo “multitaskati”.

Več o gostih:

IZTOK SILA: https://www.sila-modic.si/

JAKA REPANŠEK: https://www.netfork-akademija.si/predavatelji/jaka-repansek/

NOEMI ZONTA: https://www.instagram.com/noemi_zonta/

VESNA PONORAC: https://www.instagram.com/vesnaponorac/

FLORA EMA LOTRIČ: https://www.instagram.com/floraema/ ; https://floraema.com/

Najnovejše o: Digitalni dialogi