Nazaj

Izzivi in odgovornosti vplivnostnega marketinga - Digitalni dialogi

11.449 ogledov

V petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

Za okroglo mizo so z voditeljico Floro Emo Lotrič sedeli Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica.V prvi epizodi izveste:·        kako sta Vesna in Noemi začeli svoje delo na Instagramu,
·        kaj so plusi in minusi vplivništva,
·        kaj so trenutno največji pravni izzivi na področju vplivništva,
·        komu na spletu zaupati,
·        kako se razlikuje vplivništvo pri nas in v tujini,
·        kakšni videi prinašajo največ ogledov,
·        kakšne pravne spremembe v vplivnostnem marketingu nas čakajo v prihodnosti,
·        kako se lahko zavarujemo pred slepim posnemanjem in impulzivnimi nakupi ter ali se da od vplivništva (pre)živeti. 

Prijetno poslušanje, naslednja epizoda pa se bo dotikala globin sodelovanj, pogodb, sponzoriranih vsebin in pravnih zahtev.

Najnovejše o: Digitalni dialogi