Nazaj

Podvig slovenskega podjetja: "Videli smo, da bi umetna inteligenca lahko bila odličen pomočnik!"

49.331 ogledov

Pogovor z Lidijo Rakuša in Alešem Popičem iz oddelka za marketing v podjetju Spar Slovenija, ki je znano po implementaciji naprednih tehnoloških praks v svojo marketinško strategijo; med drugim so se prvi odločili za snovanje oglasa z umetno inteligenco.

Podjetje Spar Slovenija ni le eden najbolj znanih trgovcev pri nas – poznavalci dogajanja na področju marketinga vedo tudi, da gre za podjetje, ki v svojo marketinško strategijo pionirsko vključuje najnovejša tehnološka dognanja in rešitve.

Poseben mejnik so gotovo dosegli tudi s tem, da so prvi v Sloveniji posneli celoten oglas z uporabo umetne inteligence, ki je trenutno vroča tema v sodobnih poslovnih okoljih: nekateri njeni uporabi nasprotujejo, drugi trdijo, da lahko pametna raba ustvarjalcem in podjetjem zelo olajša življenje.

O umetni inteligenci, načinih njene uporabe, pa tudi tehnološkem napredku nasploh in drugih metodah za pridobivanje pozornosti kupcev smo se pogovarjali z Lidijo Rakuša, Sparovo direktorico marketinga, in Alešem Popičem, vodjo oddelka za digitalni marketing.

Celoten intervju si lahko preberete tukaj.

⁠Prijavite se na naš novičnik⁠⁠, da ne zamudite naslednje epizode podkasta!

Gosta: Lidija Rakuša in Aleš Popič

Voditeljica: Lara Paukovič

https://www.instagram.com/larapaukovic/

Več podobnih vsebin najdete na: https://www.metropolitan.si/