Podjetje Spar Slovenija ni le eden najbolj znanih trgovcev pri nas – poznavalci dogajanja na področju marketinga vedo tudi, da gre za podjetje, ki v svojo marketinško strategijo pionirsko vključuje najnovejša tehnološka dognanja in rešitve.
Poseben mejnik so gotovo dosegli tudi s tem, da so prvi v Sloveniji posneli celoten oglas z uporabo umetne inteligence, ki je trenutno vroča tema v sodobnih poslovnih okoljih: nekateri njeni uporabi nasprotujejo, drugi trdijo, da lahko pametna raba ustvarjalcem in podjetjem zelo olajša življenje.
O umetni inteligenci, načinih njene uporabe, pa tudi tehnološkem napredku nasploh in drugih metodah za pridobivanje pozornosti kupcev smo se pogovarjali z Lidijo Rakuša, Sparovo direktorico marketinga, in Alešem Popičem, vodjo oddelka za digitalni marketing.
Celoten intervju si lahko preberete tukaj.
Prijavite se na naš novičnik, da ne zamudite naslednje epizode podkasta!
Gosta: Lidija Rakuša in Aleš Popič
Voditeljica: Lara Paukovič
https://www.instagram.com/larapaukovic/
Več podobnih vsebin najdete na: https://www.metropolitan.si/